
ΘΕΜΑ: Σύνθεση με τέσσερα (4) αντικείμενα
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:
Η σύνθεση περιλαμβάνει τα εξής τέσσερα (4) αντικείμενα:
1. Μία (1) γκρι πλαστική λεκάνη
2. Μία (1) λευκή πλαστική σέσουλα
3. Ένα (1) διάφανο πλαστικό μπιτόνι με λευκό καπάκι και χερούλι
4. Ένα (1) μαύρο κοντάρι από φαράσι
ΦΟΝΤΟ – ΒΑΣΗ:
Η έδρα/τραπέζι εφάπτεται στον τοίχο.
Τα δύο χαρτιά/φόντο στερεώνονται στον τοίχο με ταινία, κάθετα προς την επιφάνεια του τραπεζιού. Το συνολικό πλάτος των χαρτιών θα είναι 140 εκ. Επάνω και μπροστά από την έδρα/τραπέζι τοποθετούνται τα άλλα δύο χαρτιά. Το συνολικό πλάτος τους θα είναι επίσης
140 εκ. Στο εμπρόσθιο τμήμα της έδρας/τραπεζιού τα χαρτιά τσακίζονται και κρέμονται κατακόρυφα. Η ένωση/ραφή των χαρτιών του τοίχου τέμνει καθέτως την ένωση/ραφή των χαρτιών της έδρας/τραπεζιού.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ:
Α. Η πλαστική λεκάνη τοποθετείται ανεστραμμένη και όρθια επάνω στην επιφάνεια του τραπεζιού, έτσι ώστε η επάνω μικρή πλευρά του χείλους να ακουμπά στην επιφάνεια του τοίχου/φόντου και η μικρή πλευρά στην επιφάνεια του τραπεζιού παράλληλα προς τον τοίχο/φόντο.
- Η λεκάνη τοποθετείται στο μέσον της σύνθεσης, δηλαδή στην ένωση/ραφή των χαρτιών.
- Το κάτω χείλος της λεκάνης απέχει 19 εκ. από τον τοίχο/φόντο (βλέπε τρίτη και τέταρτη φωτογραφία: πλάγια όψη).
- Η ανάγλυφη οβάλ σφραγίδα να βρίσκεται στο πάνω μέρος της ανεστραμμένης λεκάνης.
Β. Η λευκή πλαστική σέσουλα τοποθετείται όρθια και ανεστραμμένη στη δεξιά πλευρά της σύνθεσης (όπως την κοιτάζουμε), έτσι ώστε να ακουμπά στην πατούρα της βάσης της λεκάνης. Ο κεντρικός άξονας συμμετρίας της σέσουλας που φαίνεται στο χερούλι πρέπει να είναι στην ευθεία με την πατούρα της λεκάνης (βλέπε πρώτη φωτογραφία: μπροστινή όψη).
Γ. Το διάφανο πλαστικό μπιτόνι, με το λευκό καπάκι, τοποθετείται στην επιφάνεια του τραπεζιού και στην αριστερή πλευρά της σύνθεσης (όπως την κοιτάζουμε), ώστε η μεγάλη πλευρά της βάσης του να είναι παράλληλη προς την επιφάνεια του τοίχου/φόντου. Η πίσω πλευρά ακουμπά τη λεκάνη και απέχει από την ένωση/ραφή των χαρτιών της βάσης 6 εκ. Το λευκό χερούλι του μπιτονιού, που βρίσκεται κάτω από το καπάκι του, τοποθετείται γυρισμένο προς την αριστερή πλευρά της σύνθεσης παράλληλα προς τη μεγάλη πλευρά της βάσης του (βλέπε δεύτερη φωτογραφία:
κάτοψη και τέταρτη φωτογραφία: πλάγια όψη).
Δ. Το μαύρο κοντάρι από φαράσι τοποθετείται όρθιο αριστερά της σύνθεσης (όπως την κοιτάζουμε) με το σπείρωμα προς τα κάτω και ακουμπά στην ανεστραμμένη λεκάνη και στην επιφάνεια του τοίχου/φόντου. Το σημείο όπου ακουμπά το σπείρωμα στο τραπέζι απέχει 30 εκ. από τον τοίχο/φόντο και 37 εκ. από την ένωση/ραφή των χαρτιών της επιφάνειας του τραπεζιού (βλέπε δεύτερη φωτογραφία: κάτοψη και τέταρτη φωτογραφία: πλάγια όψη).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
1. Οι ενώσεις των χαρτιών καθώς και τα όριά τους με τον τοίχο δεν αποτελούν στοιχεία της σύνθεσης.
2. Να αφαιρεθούν όλες οι ετικέτες από τα αντικείμενα (εάν υπάρχουν).
3. Για την ορθή τοποθέτηση του θέματος ακολουθούν τέσσερις φωτογραφίες.
4. Τυχόν μικρές παραμορφώσεις στην επιφάνεια του διάφανου μπιτονιού, να αποτυπωθούν σχεδιαστικά.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέτασης τα φώτα της αίθουσας (όχι προβολείς) πρέπει να παραμένουν ανοιχτά.
Ελάχιστη απόσταση μεταξύ υποψηφίου και θέματος, τουλάχιστον 2,5 μέτρα